Piotr Gadzina

Piotr Gadzina

wspaniały, oddany całym sercem nauczyciel. Dusza towarzystwa i gaduła, który z każdym potrafi znaleźć wspólny temat do rozmów. Człowiek niesamowicie otwarty na świat, nowe wyzwania i wrażliwość, która tkwi w muzyce oraz w drugim człowieku. Świetnie wykształcony, doskonały muzyk. Dla szukających idealnego nauczyciela skrzypiec- strzał w dziesiątkę!

Piotr Gadzina

Piotr Gadzina – absolwent Akademii Muzycznej Im. F. Chopina w Warszawie; od najmłodszych lat nabywał doświadczenie artystyczne występując zarówno solo, jaki i z zespołami kameralnymi oraz orkiestrami. Uczestniczył w konkursach kameralnych (Międzynarodowy Konkurs Kameralny im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi) oraz solowych (Istanbul, Turcja), grając w orkiestrze ZPSM IIst. Im F. Chopina w Warszawie koncertował w Austrii i Rosji, oraz dokonał szeregu nagrań dla PR i TVP.

Jako student AMFC występował pod batutą m.in. Jerzego Maksymiuka, Tadeusza Wojciechowskiego, Bogusława Madeya oraz Zygmunta Rycherta. Równocześnie koncertował wielokrotnie w kraju i zagranicą oraz uczestniczył w wielu kursach muzycznych, m.in. w otwartych masterclasses prowadzonych przez maestro Igora Ojstracha w ówczesnej Akademii Muzycznej w Warszawie, obecnie Uniwersytecie Muzycznym. Od 2000 jest regularnym uczestnikiem Międzynarodowych Kursów Muzycznych w Zamościu.

W grudniu 2007 współpracował z European Opera Centre, z którą odbył tournee po Anglii, Walii, Niemczech i Polsce.

We wrześniu 2009 kontynuował naukę na studiach podyplomowych w Royal College of Music w Londynie, gdzie otrzymał stypendium naukowe przyznawane przez uczelnię, nagrodę organizacji Henry Wood Trust Award oraz stypendium Amarylis Fleming Society. Koncertował wielokrotnie m.in. w Royal Albert Hall, Royal Festival Hall i Canterbury Choral Society. Aktualnie współpracuje z wieloma orkiestrami i zespołami w kraju i zagranicą, m.in. Click Sargent Orchestra, Orkiestrą Zespołu Pieśni i Tańca „Mazowsze”, Suwalską Orkiestrą Kameralną oraz Sinfonią Varsovią; prowadzi również bogatą działalność pedagogiczną.